29 listopada 2011

Mini witrynka

Zafascynował mnie kurs na blogu Wycinanki: witrynka.
Postanowiłam go wypróbować.
Okazało się jednak, że nie posiadam żadnego wolnego pudełka, którego mogłabym użyć do tego projektu.
Jedyne, co mi przyszło do głowy to pudełko od zapałek.
I oto powstała moja mini witrynka:






Będzie ozdobą na mojej choince!;-)

Użyłam najnowszej kolekcji papierów świątecznych made in scrap.com.pl
oraz perełek w płynie z tegoż samego sklepu.

Wpisuje się również w wyzwanie #14 na scrap.com.pl.

Pozdrawiam serdecznie!:-)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję :) i dziękuję że zechciałaś wziąć udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. That is pretty, thanks for sharing!
    hey, Pixie Dust Paperie's December Giveaway starts today, come on and join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/11/final-project-for-november-kitpixie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Świetna praca!
    I piękna ozdoba na choinke:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie!:-)
    Warto było zrobić ten drobiazg!;-)

    OdpowiedzUsuń