28 lipca 2011

Rożek obfitości

Wczoraj były imieniny Natalii i dla Szwagierki zrobiłam ten oto rożek:








Kursik z LEMONADE 

W roli głównej papier Meadow Sorbet z ILS i dzięki temu zgłaszam moją pracę na wyzwanie na blogu ILS - Papier miesiąca

W pozostałych rolach wystąpiły kwiatki i ćwieki ze scrap.com.pl
oraz etykietka z Galerii Papieru


W środku znalazły się draże,
więc zgłaszam rożek na wyzwanie Szuflady - Słodycze, które kochamy

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!
Dodajecie mi sił i wiary do dalszego "tworzenia"...

Pozdrawiam!;-)


P.S. Wiśnia ogłosiła candy! Zajrzyjcie!

5 komentarzy:

  1. piekny, kolorowy i bardzo słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaki słodki - świetny na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzik ale u ciebie słodko. JA też zapraszam po słodkości czyli filcowe kolczyki. Czekam na adres

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent a tasiemki w margarytki cudowne.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie http://pasje-madzikh.blogspot.com/2011/07/wyroznienia.html :)

    OdpowiedzUsuń