29 września 2011

Multiwyzwaniowa...

...kartka.

Wczorajszy wieczór spędziłam bardzo miło.
Po południowym sprzątaniu przydasiów, które rozprzestrzeniły się po całym pokoju,
na nowe je wyjęłam z zakamarków szafy i zrobiłam tę oto kartkę:
















Użyte papiery pochodzą z ILS,
a że ten zestaw kolorystyczny odpowiada wymogom wyzwania na blogu Romantyczny ILS - tam ją ślę.
Papier na pierwszym planie to Papier miesiąca, to też poleci na wyzwanie ILS.
Kartka posiada trzy kwiatki, dlatego posyłam ją na wyzwanie UHK Gallery.
Zastosowane kolory pasują na wyzwanie Szuflady.
A że ćwieka ze scrap.com.pl trochę przerobiłam - "obrokaciłam",
to odważyłam się wysłać kartkę na wyzwanie Stonóg.
No i jeszcze świętuję urodziny Scrap Pasji!

To chyba będzie na tyle...

Pozdrawiam!:-)

P.S. Perełki w płynie też ze scrap.com.pl ;-)



15 komentarzy:

  1. Piękna!
    Dziękuje za zgłoszenie do szufladowej zabawy.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka urokliwa choć nieco mi ta tasiemka się gryzie z resztą

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka:)
    Świetny pomysł z obrokatowaniem ćwieka, jeśli pozwolisz, skorzystam z tego patentu przy tworzeniu kartek świątecznych:)

    Pozdrawiam,
    Paolla

    OdpowiedzUsuń
  4. Modrak - dziękuję!:-)
    Carrantuohill - mówisz, że tasiemka nie pasuje? Nie chciałam, żeby kartka wyszła za mdło...
    Paoll - dziękuję! Pewnie, że możesz skorzystać z tego patentu!;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna karteczka,

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział :)
    Fajna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, dzięki za wspólną zabawę w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna.
    Kwint esencja romantyczności.
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzik, piękna kartka, taka zwiewna i delikatna :-)

    Gratuluję wygranej w candy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu. Ogłoszenie wyników 5.10, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna:) ja nie mam zupełnie scrapowych zdolności :) dobrze, że inni je mają

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za tyle miłych słów!
    Dodajecie mi siły do dalszego "tworzenia"!
    Pozdrawiam każdego, kto tu zagląda!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka. Delikatna i elegancka. Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na candy. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna kartka, nie mam dotąd odwagi porwać się na ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń