7 października 2011

Wygrany notes

Konkurencja była spora, ale profesjonalna maszyna losująca wybrała właśnie mnie!:-)
Do dzisiaj nie mogę w to uwierzyć, choć notes Kulki już do mnie przyfrunął...
Naoglądałam się, namacałam się...
Jest piękny, szyty maszynowo, cudo!:-)
Zobaczcie sami:







Dziękuję Tobie bardzo!:-)

Teraz zastanawiam się, jak go mądrze wykorzystać...
Myślałam o art journalu, ale nie posiadam żadnych mediów
i przede wszystkim żadnego doświadczenia w tej materii...
Może Wy macie jakieś ciekawe pomysły?


4 komentarze:

  1. A po co Ci media? stare gazety, klej, kawa, herbata, cienie do powiek, lakiery do paznokci, ewentualnie kilka farb (plakatowych, akwarelowych, akrylowych, olejnych, coś zawsze się znajdzie) i zaczyna się zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pijana_wiatrem - dziękuję za podsunięcie pomysłu... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech się pasiak dobrze sprawuje :))

    OdpowiedzUsuń