30 czerwca 2011

Dziecięcy folder na zdjęcia

Na wyzwanie w Craft4You
zaproponowane przez niesamowicie uzdolnioną
i podziwianą nie tylko przeze mnie Enczę :-)

Mój folderek jest dawno planowaną bazą do zdjęć,
które zrobiłam z dwa lata temu...
Wreszcie doczekały się oprawienia...

Zwlekałam ze zrobieniem zdjęć folderka i się doigrałam...
Dziś po południu zaczął padać deszcz i ze zdjęć wyszła kaszana,
bo robione były przy sztucznym świetle...
Są jakie są, może uda się jeszcze zrobić lepsze!;-)






Kilka szczegółów:




I jeszcze raz Amelka na "do widzenia"!:-)



Wiatraczek wg kursu Karoli
Kwiatek wg kursu Agnieszki


Zastosowane materiały to głównie produkty ze

Pozdrawiam!:-)



2 komentarze:

  1. uroczy albumik, ja planuję zrobić prezencik dla chrześniaczki i chyba w końcu się zabiorę do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle kolorowy i wesoły!Wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń