5 lutego 2010

Zatrzęsienie candy!:-)

Ktoś, kto odwiedza mój blog może pomyśleć sobie, że u mnie to same ogłoszenia candy są.
To tylko i wyłącznie dlatego, że ostatnio nie miałam czasu nic nowego zrobić. A wszystko przez pewien egzamin, który dziś miałam. Nie taki zwykły sesyjny, lecz wyjątkowy w swoim rodzaju- inżynierski!
Ulżyło mi, bo zdałam!!!:-) Wreszcie mogę oddychać spokojnie... ;-)
Obiecują poprawę w moich robótkach, bo do końca lutego mam wolne! Yuppi!!!:-)


No to ogłaszam kolejne candy, tym razem u Uli


Zabawa trwa do 16 lutego do godziny 24:25 (to jest dokładny czas narodzin Szymona :)
Losowanie odbędzie się 17 lutego przez RANDOM.ORG :)


Zajrzyjcie również, co Kartkomania.com serwuje słodkiego!;-)


Losowanie odbędzie się ostatniego lutego (28.02.2010)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz